Różnica może wynikać z faktu, że Qantas ma dłuższe loty, a zatem pasażerowie częściej śpią lub uważają, że śpią (opóźniając w ten sposób opiekę w nagłych wypadkach). Doświadczenia American Airlines obalają możliwy wniosek z danych dotyczących Qantas, że zatrzymanie krążenia na pokładzie samolotu w porównaniu z sytuacją na ziemi jest bardziej prawdopodobne z powodu bradykardii. Drugim ważnym odkryciem naszego badania jest to, że urządzenie było bezpieczne do użycia jako monitor. Mimo że jest oznakowany do stosowania tylko w przypadkach wyraźnego zatrzymania krążenia, u ponad połowy pasażerów w naszym badaniu zautomatyzowany defibrylator zewnętrzny był używany do monitorowania objawów innych niż utrata przytomności. Dodatkowe dane dostarczone przez urządzenie pozwoliły na dalszą ocenę stanu pasażera i potrzeby zmiany przeznaczenia lub użycia awaryjnego zestawu medycznego na statku powietrznym (który obecnie obejmuje wiele leków ratunkowych).
Pojawiło się obawy, że użycie automatycznego defibrylatora zewnętrznego jako monitora może spowodować niewłaściwe i potencjalnie niebezpieczne wyładowanie elektryczne, z wytrąceniem migotania komór u wcześniej stabilnego pacjenta. Niewłaściwe wstrząsy są jednak mało prawdopodobne. Nigdy nie udokumentowaliśmy niewłaściwej rekomendacji wstrząsu, a tym bardziej jej dostawy. Półautomatyczna cecha, która zapewnia, że wstrząs jest dostarczany tylko po potwierdzeniu zatrzymania krążenia przez operatora, jest jedną cechą bezpieczeństwa. Dalszą ochroną przed wywoływaniem śmiertelnej arytmii przez błędny szok jest wysoki wskaźnik skuteczności defibrylacji. Dobrze wiadomo, że niezsynchronizowane wstrząsy mogą powodować migotanie komór (przypadkowo na fali T). Jednak teoria górnej granicy wrażliwości sugeruje, że migotanie komór nie zostanie wywołane, chyba że wstrząs jest poniżej progu defibrylacji.18 Ze względu na wysoki wskaźnik skuteczności w obecnym badaniu i innych defibrylacji z dwufazowym J szok, nawet niezsynchronizowany wstrząs występujący na fali T byłby mało prawdopodobny do wywołania migotania komór 19.
Dzięki umieszczeniu zautomatyzowanych defibrylatorów zewnętrznych w samolocie podniesiono nowe kwestie odpowiedzialności. W odpowiedzi przyjęto Ustawę o pomocy lotniczej z 1998 r., Zapewniającą nietykalność linii lotniczych, za działania wykwalifikowanego medycznie pasażera świadczącego pomoc medyczną oraz pasażera o wysokich kwalifikacjach medycznych, w przypadku braku rażącego zaniedbania lub umyślnego przewinienia. ostateczny traktat na ten temat, Ruckman stwierdza, że pasażer o kwalifikacjach medycznych, wezwany do udzielenia pomocy w sytuacji awaryjnej podczas lotu, nie powinien dziś martwić się o [swoją] osobistą odpowiedzialność 22.
Możemy się spodziewać, że zautomatyzowane zewnętrzne defibrylatory będą wkrótce dostępne we wszystkich komercyjnych lotach w USA. Federalna Administracja Lotnictwa zaproponowała ostatnio, aby wszystkie statki powietrzne zdolne pomieścić 3410 kg (7500 funtów) ładunku oraz przy pomocy stewardesy były wyposażone w automatyczny defibrylator zewnętrzny i ulepszony zestaw medyczny11. Ta proponowana zasada nie byłaby obowiązkowa przez 36 miesięcy, chociaż główni krajowi przewoźnicy już umieszczają zautomatyzowane zewnętrzne defibrylatory na swoich samolotach
[hasła pokrewne: guz mieszany ślinianki, puchlina brzuszna, objaw kussmaula ]
[przypisy: bruksizm, alprazolam, oprogramowanie stomatologiczne ]
[hasła pokrewne: endorfina dębica, niespojenie łuku s1, krocząc wśród cieni chomikuj ]
Comments are closed.
[..] Oznaczono ponizsze tresci z artykulu oryginalnego: psychoterapia Mokotów[…]
Kelp nigdy nie brałam,biorę od miesiąca Hashiforte
[..] Odniesienie w tekscie do acai berry[…]
Czytam i czekam, że znajdę jakieś wyjaśnienie